Založ si blog

Na odľahčenie ťažkých časov na Olympe

Pre všetkých mužov a ženy s titulom a bez neho, pre susedky so šatôčkami na hlavách a krumpľami v lone, pre úchylov šepkajúcich o kreatívnych kombináciách krásy s rozumom v jednom súlade do uška dospelej slečny, pre antihokejových fandov, ako aj pre východniarskych (anti)fanatikov. Bohužiaľ, nevhodné pre mladé ratolesti, ktoré nariekajú za tabletom ;-(

 

V autobuse dve slečny cestujúce do školy:

„Joj, vieš čo, také fasa jablká som kúpila, pozri sa…“ Šuch, šuch, taštička.

„Vau, tie sú krásne…“

„Héj, a za dobrú cenu…“

„Hej, ta ja mám, tuším banán v taške.“

„Hej, som si dala už dve a otcovi som dala, no nevedel si vynachváliť.“

„Fakt? No hej, ta dakedy vyjde, že majú aj dobré akcie.“

„Zjedol tri a ja jedno.“

„Tiež rozmýšľam, že si kúpim dáke. Jutre.“

„Ešte mi zostali tri.“

„Ja si asi zájdem niekam po prednáške.“

„Hej, ta nie vždy majú takú dobrú akciu.“ Šuch, šuch, taštička.

„To fakt dobrá akcia.“

„Veď hovorím, takú plnú tašku som si ich kúpila!“

„A naozaj, ty fakt, sú krásne. Keď uvidím, kúpim.“

„Treba hneď brať. Dám si ešte jednu pred prednáškou.“

„Joj, ta už nebudem viac slepá v obchode…“

„Ta len treba kukať dobre.“ Šuch, šuch, taštička.

„Joj, minule také jablká otrasné mali, nevedela som, čo vybrať…“

 

Aj vás to prestáva baviť? Pretočíme, preskočíme jablkovú vojnu a pustíme si keksíkovú.

 

„Dala by som si niečo sladké, kuknem, čo tu mám?!“ Šuch, šuch, batôžtek.

„Aj ja by som si dala, ale nemám nič.“ (Tá s jablkami za dobrú akciu)

„Jáj, čakaj, hrabe sa… a mám dačo…“

„A čo?“

„Chceš? Však daj si, ti dám?“

„To je sladké? Jáj, to je Lila? Tu nie.“

„Ale však daj si….“

„Á, ta nie, lebo to nemám rada.“

„Fakt si nedáš?“

„Nie, fakt diky.“

„Ta dám si ja?“

„Však si daj kľudne.“

„Alebo počkám po prednáške?“

„Ta deň ešte dlhý.“

„Dám potom, veru, ešte je deň pred nami.“

Chichot.

„A nevieš, dokedy je Mesko otvorené?“

„Ta asi od deviatej do štvrtej večer.“

„Hej?“

„Hej.“ 

„Hej, do večera?“

„Hej, do večera.“

„Bo asi zájdem tam.“

„Hej? Chceš ísť tam?“

„Ta hej, asi pred prednáškou ešte.“

„A to stíhaš?“

„No určite, však koľko je? Ani deväť, času dosť.“

„Fakt ta chceš zájsť?“

„No hej, chcem, ty nie?“

„Jaj, ty si myslela, že pôjdeme spolu? No neviem, nechce sa mi veľmi.“

„A veď to stíhame.“

„Ta neviem. Uvidím.“

„Však pooď.“

„A ta neviem, ta dobre, keď ideš, pôjdem už s tebou.“

„No rozmysli si to ešte…“

„No pôjdem.“

„Však to je na tebe.“

 

Vrrrr…

 

Kapitola z nášho sveta a pointu nečakajte, pointa nejestvuje v learicy (s výnimkou vyberania z bankomatu). A tobôž nie ráno do práce/školy, v politike a v osadách, pri pive a na dámskych jazdách.

Ruža

28.03.2024

Ktovie, ako je to s rastlinami a ich „správaním“, či dokážu vnímať naše pocity, komunikovať s nami, vypočuť nás, odpovedať na pozdrav, dať si s nami kávu, zmeniť sa na náš obraz, alebo to píšem ako vtip. Mám vyštudovanú fyziológiu rastlín a tak som utvrdená v tom, že niečo také nie je možné. Napriek vedomostiam nevylučujem možnosť rastlinných [...]

Sedem top zážitkov na Srí Lanke

24.03.2024

Highlight 1: Doprava Rachotiaci starý autobus s blikotajúcimi obrázkami Budhu, plyšovým tyrkysovým poťahom a množstvom farbistých ozdôb, umelých kvetov, plyšových hračiek, pružín a jednej hompáľajúcej sa Rubikovej kocky predstavuje štandardne vybavenú pojazdnú diskotéku s repertoárom indických pesničiek na ostrove Srí Lanka. Disku preruší iba ak ďalší mobilný [...]

Život v prítomnosti podľa Srílančanov

22.03.2024

Z radosti rodí sa žiaľ, z radosti rodí sa strach. Kto sa oslobodí od radosti, nepozná žiaľ ani strach. Dhammapadam Hľadanie radosti Srílanská rozprávka začína spomienkou na milovaného spisovateľa N. V. Gogoľa, ktorý mi vždy prihodí do života tých správnych ľudí. Už pred rokmi som spoznala úžasnú rodinu z Ukrajiny. Kolesnikovci mi splnili životný sen, navštívila [...]

Italy Politics

Skrachované vzťahy šéfov vlád. Expremiér Babiš nie je jediný. Talianska líderka odkopla muža, keď sa zaliečal inej žene

20.04.2024 10:49

Rozvodom sa skončilo manželstvo už viacerých niekdajších predsedov vlád Českej republiky. A ktoré rozchody známych politikov vlani zvlášť rezonovali?

trump. súd

Muž, ktorý sa zapálil pri súdnej sieni počas procesu s Trumpom, zomrel

20.04.2024 10:37

Muž, údajne zo štátu Florida, rozdával podľa svedkov v parku letáky obsahujúce konšpiračné teórie.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.